از آنجایی که هر تجارت و کسب و کاری نیاز به رعایت قوانین بین طرفین دارد فروشگاه بدوجانبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به واسطه داشتن همین قوانین خرید تلاش دارد بهترین خدمات را به کابران ارائه دهد در همین راستا از شما خواهشمندیم با مطالعه ی شرایط و قوانین خرید از سایت بدوجانبی نسب به آگاهی از آنها اقدام فرمایید

۱-تمام مراحل پرداخت در بستر سایت و از طریق درگاه پرداخت بانکی عضو شبکه شتاب انجام میشود.

۲-ثبت سفارش از مرحله ی پرداخت تا تهیه و بسته بندی کالا در دفتر بدو جانبی انجام میشود و بسته به نوع محصول که در انبار بدوجانبی موجود باشد و یا نیاز به تهیه باشد از ۱ الی  ۳ ساعت کاری زمانبر خواهد بود.

۳-مرسولاتی که در انبار بدوجانبی موجود نباشد توسط تیم تهیه ی کالای بدوجانبی جهت تهیه اقدام خواهد شد.

۴-درصورتی که افزایش قیمت پس از ثبت سفارش و قبل از تحویل مرسوله بدلیل نوسان قیمت ارز صورت پذیرد در این مرحله کارشناسان فروشگاه بدو جانبی با کاربر تماس خواهند داشت و درصورت تمایل کاربر مابه التفاوت قیمت کالا توسط کابر بایستی پرداخت شود در غیر این صورت سفارش لغو و هزینه پرداخت شده مرجوع خواهد شد.

۵-درصورت  خرید محصولات دارای گارانتی شرکتی ,شرکت مربوطه نسبت به رفع ایرادات محصول مورد نظر اقدام خواهد کرد و فروشگاه بدوجانبی هیچ گونه مسئولیتی بابت این محصولات نخواهد داشت.

 قوانین گارانتی هر محصول در صفحه ی مربوطه به همان محصول ذکر شده است

اگر محصول ایراد یا مشکلات فنی ظاهری داشته باشد. مثلا شکستگی، یا ایرادات کارخانه که ممکن است تیم تست کیفیت فنی بدوجانبی به آن پی نبرده باشد. به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و به همان صورت به پشتیبانی خبر بدهید. برای هماهنگی لازم حتما باید یک ویدیو از این ایرادات برای پشتیبانی بدوجانبی بگیرید تا بررسی شود و در صورت تایید کالا را برای بدوجانبی ارسال کنید هم چنین دقت فرمایید اگر مهلت تست گذشته باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد

۶-محصولاتی که دارای گارانتی اصالت کالا و مهلت تست ۲۴ساعته میباشند درصورت وجود ایراد در کالا  تحویل داده شده , نباید تغییری در شکل و ظاهر کالا از قبیل پارگی خراش شکستگی ویا نواسات برق در محصول و بسته بندی ان وجود داشته باشد در غیر این صورت کالا غیر قابل مرجوع تشخیص داده میشود

۷-ارسال های تهران از ساعت ۱۳ الی ۱۹ توسط پیک های بدوجانبی انجام خواهد شد  درصورتی که تمایل دارید مرسوله خود را زود تر از این ساعت تحویل بگیرید باید در مرحله ی انتخاب نوع ارسال مرسوله , ارسال با پیک ویژه را انتخاب نمایید بدیهی است در این صورت هزینه ی مرسوله با خود مشتری خواهد بود و در محل باید پرداخت گردد.

۸-سفارشات شهرستان از طرق پست ارسال خواهد شد و مدت تحویل تقریبی آن ۴۸ ساعت میباشد بدیهی است هر گونه ایراد ظاهری پستی در بسته مربوط به شرکت پستی خواهد بود.

۹-تمام اطلاعات کابران و مشتری های سایت  در نزد بدوجانبی محفوظ خواهد بود و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص یا موسسه دیگری قرار نخواهد گرفت.

۱۰-جهت پیگیری سفارشات و رهگیری ان میتوانید با شماره های درج شده در داخل سایت تماس برقرار نمایید

۱۱-اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش در صف ارسال قرار بگیرد به ما اطلاع بدهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید سفارش را دست‌نخورده و بدون اینکه جعبه پستی را باز کنید مرجوع کنید. هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده شماست. 

۱۲-بدوجانبی نمایندگی دیگری ندارد و تمام خدمات و محصولات استایل‌آپ از طریق همین وبسایت ارائه می‌شود.

۱۳-قوانین مرجوعی کالا

  • کالاهای رایگان و هدیه شامل بازگشت نمی‌شوند. 
  • کالاها داخل خود شرکت و با توجه قوانین و ضوابط مشخص بررسی می‌شوند. 
  • برای محصولات پوشیدنی، زیورآلات و اکسسوری‌ها که مستقیما با پوست تماس دارند به دلیل مسائل بهداشتی امکان تعویض سلیقه‌ای وجود ندارد.
  • کالاهای رایگان و هدیه همراه سفارش شما گارانتی تعویض هفت‌روزه نیستند.
  • اگر برخی کالاهای موجود در سفارش تخفیف خورده باشند. اگر سفارش بازگشت بخورد تخفیفات برای سایر محصولات هم حذف می‌شوند. 
  • برای کالاهایی که ایراد فنی برای آن‌ها قابل تعریف نیست (مثلا قاب یا گلس) شامل گارانتی ۷ روزه نمی‌شود. اما در صورت مشاهده ایراد ظاهری تا ۴۸ ساعت قابل تعویض هستند.